Časté dotazy

Jak si mohu objednat vaše připojení k internetu?

Internet od nás si můžete objednat přes online objednávku, nebo nás můžete kontaktovat na telefonu , na mailu info@fast-internet.cz. Více viz. naše kontakty.

Co vše ode mě budete potřebovat na připojení k internetu?

Při první domluvě od vás budeme potřebovat jméno, telefon a adresu kde se budete chtít připojit. Na domluvený termín se u vás zastavý technik a proměří sílu Wi-Fi signálu. Technik se s vámi dále domluví na termínu připojení k internetu a bude potřebovat vědět jaký počítač budete chtít připojit a jakou zásuvku může využít pro napájení vašeho přijímacího zařízení.

Kam se umísťuje přijímací zařízení?

Přijímací zařízení umisťujeme v drtivé většině ven, tedy na zeď nebo na střechu domu. Zařízení se dále umisťuje na stávající stožár nebo jiný úchyt London escorts. Pokud stožár ani úchyt není k dispozici, instalujeme vlastní. Od zařízení do domácnosti dále vedeme kabel z přijímacího zařízení, který je využit na přenost internetu a zároveň elektrického napájení.

Mohu mít vlastní Wi-Fi i doma?

Samozřejmě! Za vaše přijímací zařízení umístíme vysílací zařízení (router), které bude vysílat vaši vlastní soukromou Wi-Fi síť. Na tuto síť se můžete připojit počítačem, notebookem, tabletem nebo chytrým telefonem. Vlastní Wi-Fi router není součástí balíčku připojení k internetu, můžete si jej od nás koupit včetně instalace za 1000,- Kč, více viz. ceník.

Rád/a bych si pročetl/a smlouvu a obchodní podmínky, máte je v elektronické podobě?

Smlouvy, obchodní podmínky (nebo ČTU soupis připojených rozhraní) a další dokumenty v elektronické podobě naleznete pod položkou ke stažení.

Kdy a jak fakturujete připojení k internetu?

Pripojení k internetu fakturujeme vždy k prvnímu dni v měsíci se splatností 14 dní. Faktury zasíláme elektronicky na mail, který jste uvedli do smlouvy. Fakturu je možné zaslat i písemně, tato forma zaslání je zpoplatněna částkou 30,-Kč.

Co je to volání přes internet – VoIP?

Volání přes internet (VoIP – voice over internet protocol – hlas přes internet) je prakticky srovnatelné jako volání přes klasickou pevnou linku. Neplatíte zde ale žádný paušál, platíte pouze to, co provoláte (a i zde se může jednat o velmi nízké částky). Více informací zjistíte na stránce volání přes internet.

Nefunguje mi internet, co mám dělat?

V případě, že vám nefunguje internet, restartujte (vypněte a zase zapněte) Přijímací zařízení umístěné vně vašeho domu vytažení napájecího adaptéru ze zásuvky. Restartujte také váš vlastní Wi-Fi router (pokud jej máte) – opět vytažením napájecího adaptéru ze zásuvky. A restartujte také zařízení (počítač, notebook, tablet, chytrý telefon) na kterém internet přijímáte. Pokud i poté internet stále nefunguje, kontaktujte nás na infolince . Mimo pracovní dobu můžete psát SMS!

Servisujete i jinou výpočetní techniku a elektroniku? Počítače, televize, satelity… ?

Ano, kromě nabídky připojení k internetu nabízíme i servis počítačů, televizní a satelitní rozvody ale i elektronická zabezpečovací zařízení a jiné elektro práce. Pro více informací nás neváhejte kontaktovat.

Poskytujete připojení k internetu i mimo Prahu?

Ano, poskytujeme připojení k internetu v Říčanech a okolí, viz stránky Říčany-internet.cz a v Kladně a okolí, viz stránky Kladno-internet.cz.